من افزایش کراتینین سطح به 5.8 این به چه معنی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من افزایش کراتینین سطح به 5.8 این به چه معنی

سطح کراتینین من افزایش به 5.8 به چه معنی است؟ در درمانگاه، به استثنای عوامل پاتولوژیک، سطح کراتینین 5.8 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه هستند، و درمان به موقع است در تقاضا برای جلوگیری از این بیماری می رود برای پایان دادن به بیماری کلیه مرحله، که ارومیه است.

کراتی نین یک محصول شیمیایی زباله در خون که می گذرد از طریق کلیه ها می شود فیلتر شده و حذف در ادرار است. زباله های شیمیایی یک محصول انقباضات عضلانی طبیعی است. در واقع، بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح سطح کراتینین تاثیر بگذارد. این است صرف نظر از علت کاهش بهره وری از کلیه ها. شایع ترین علل در حال توسعه سطح کراتینین مطرح خواهد شد که مکانیسم فیلتراسیون می شود به تدریج با فشار خون بلند مدت مطرح و یا دیابت آسیب دیده. در یک کلام، سطح کراتینین بالا نشان می دهد که کلیه شده است در برخی از درجه آسیب دیده.

برای افرادی که سطح کراتینین تا به 5.8، آن را به یک سیگنال خطرناک از نارسایی کلیه، حتی ارومیه، که یک بیماری تهدید کننده زندگی است، بنابراین شما باید اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از آن بدتر می رود را است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان نارسایی کلیه است به طور گسترده ای استفاده شده است، به عنوان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می دهد. چه چیزی بیشتر، می تواند عملکرد کلیه از طریق بهبود عملکرد کلیه معکوس می باشد.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما تماس.





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: